Kickis Blogg

Alla inlägg under mars 2011

Av Kicki - 4 mars 2011 12:19

Kunde inte somna klokt igårkväll...eller inatt ska väl sägas, sov sedan illa..

kom inte ur sängen förrn kvart över tio   

är fortfarande helt dimmig och seg med en lätt huvudvärk.

urk

 

planen för förmiddagen var ju att åka till stallet och att hoppa in på apoteket för att hämta kisses p-piller åtminstone.

städa litet hade jag tänkt oxå.

men det sket sig det mesta.

 

fast jag har ringt och avbokat en kurs som jag inte har råd att gå och så har jag mailat min akvariebutik om ytterfiltret som gick sönder...

hoppas jag kan få ett nyttt på garantin trots att jag inte hittar kvittot.

småplockat lite här har jag oxå gjort.

men jag är så seg och trött. skulle somna igen om jag gick o lade mig.

men det går ju inte för sig. om en dryg timme är det dags att kräla till jobbet.

 

nå, det jag inte gör idag får jag göra imorgon...

  

Av Kicki - 2 mars 2011 22:36

Nu har jag lastat över resten av bilderna till datorn så här kommer en bildbomb!

 

  

gubbe ser ut som om han sover...men det var ju ett fantastiskt solsken mot oss så han gick o kisade på vägen hem, han skulel kanske haft solglajjer?   

 

min finaste älskade gubbhäst   

 

ser ni Ammis blick? nöjd eller?

 

 

Tycke uppstod redan i söndags mellan Ammi och Tore, jag tror knappast att detta gjorde känslan svalare....

   

   

   

  

  

 

tänk vad magiskt en sådan här stund måste vara för ett barn med nyväckt hästkärlek!

 

till sist en helt underbar bild som nästan skulel passa i vilket kyrktak som helst!

  

 

det var allt för denna dag! nu ska jag ha litet uppesittarkväll för imorgon SKA jag ha sovmorgon!

 

kram/K

Av Kicki - 2 mars 2011 12:54

tjena!

 

har varit i stallet på fm med mamma och ammi.

det gick finfint för henne att rida på gubben idag med.

vi travade tom en liten bit!

 

tyvärr konstrade programmet så jag har inte fått alla bilder inlästa än, men några gosbilder kan jag bjuda på så länge!

 

 Bettan var på gott humör och ville kramas!

      

Tore och Ammi 

 

får skriva mer ikväll efter jobbet!

/K

Av Kicki - 1 mars 2011 22:58

Åhej vad det går!

dagarna alltså.

 

igår softa hemma o sen jobba jobba.

 

idag blev det stallet o en ridtur och sedan jobba jobba   

 

    

 

imorgon får jag ta till väckarklockan för säkerhets skull, för kl 10 har mamma o jag bestämt dejt i stallet! gissa vem som ville gosa och rida mera??

 

nu måste jag hitta nåt att stoppa i ansiktet innan jag går å nannar.

 

hej hopp /K 

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards