Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Tisdag

Av Kicki - 1 mars 2011 22:58

Åhej vad det går!

dagarna alltså.

 

igår softa hemma o sen jobba jobba.

 

idag blev det stallet o en ridtur och sedan jobba jobba   

 

    

 

imorgon får jag ta till väckarklockan för säkerhets skull, för kl 10 har mamma o jag bestämt dejt i stallet! gissa vem som ville gosa och rida mera??

 

nu måste jag hitta nåt att stoppa i ansiktet innan jag går å nannar.

 

hej hopp /K 

 
 
Ann

Ann

1 mars 2011 23:23

Antar att det är lilla systerdottern som du får sällskap av imorgon! :)
Och att tiden går i ett, ja det har vi ju märkt... när man inte har hunnit det man tänkt! ;)
kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kicki

1 mars 2011 23:25

ja det är konstigt hur ett så konstant begrepp som tid kan vara så relativt...

 
Gitte

Gitte

2 mars 2011 09:33

Men jisses så söt den där lilla lilla hästen är. Kul med besök av små ryttare.

http://www.nissebus.eu

Kicki

2 mars 2011 13:08

söt sötare Bettan =D

 
Viveca

Viveca

2 mars 2011 12:41

Tiden går fort när man har roligt;) Kul att hon vill komma för gos och ridning igen. Läser med stort intresse dina tips till Stina:) Jag tycker de kunde ha något slags konsumenttest på olika bootsfabrikat i någon hästtidning. Som de brukar ha med gummistövlar för barn t.ex Även annat skulle de kunna testa. Det finns så många sorter av allt och det verkar variera en del i kvalitet. Ska nog tipsa Hästfocus om detta och så kanske de kunde välja testpanel med omsorg, hehe!

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kicki

2 mars 2011 13:07

jo visst kunde ett sådant test vara till hjälp...men som med så mkt annat är det ju så extremt individuellt vad som passar hästen, och vad man föredrar som person.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards