Kickis Blogg

Alla inlägg under februari 2015

Av Kicki - 27 februari 2015 11:58

När jag ändå var här och kollade in kommentarer som faktiskt trillat in så passar jag på att göra ett litet inlägg.

 

Idag är det snålkallt och grått därute så jag hade ingen lust med nånting. Det fick räcka att mata o pyssla litet med pojkarna bara   

 

Igår däremot var det härligt vårväder.

 

Solen strålade och det var lagom varmt och skönt. Vägarna är framkomliga även utan broddar. Skönt att slippa boota.

 

Nu känner jag att jag kanske ska ta o samla ihop mig och göra en ny header till bloggen... får se hur lång startsträcka det behövs   

 

Hej så länge/K

Av Kicki - 25 februari 2015 12:31

JÖSSES vad längesen det var jag var in här!  Blogglusten har varit lika med noll under hösten och vintern. Det var så längesen att jag var tvungen att skicka efter mitt användarnamn och sånt. Tog även en stund att hitta in bland sidor,avdelningar o knappar... voj...

Måhända vaknar skrivlusten igen med våren. Om någon är kvar och vill läsa ?   


 




Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Skapa flashcards