Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 31 juli 2014

Blandat

Av Kicki - 31 juli 2014 13:56

Äntligen känns det lite svalare! Vi har genomlidit, vad blir det?, 14 dagar bedrövlig värme....  Jag har kännt mig i det närmaste utmattad av värmen och en rad stressiga,trassliga kvällar på jobbet. Nu har jag dock haft "minisemester" om tre dagar, mycket skönt, men jag är fortfarande tröttmössa...

Hoppas att energin, lusten, orken återvänder snart så man inte är på väg in i den berömda väggen igen....

 

Nåväl.  Har inget särskilt att rapportera, några sporadiska bilder bara för sakens skull.

 

 

Det är så skönt att ha en gammal farbror som självmant följer med in från betet om man bara talar om att nu är det dags att följa med här   

*

*

 

Sessa funderade på vad jag gjorde på insidan av fönstret....

*

*

 

Kvällstur

*

*

 

Jag fick en gullig ängel av Cecilia efter att ha varit hästvakt i 14 dagar   

*

*

 

Bettan släcker törsten. Jag vet inte varför jag fick för mig att knäppa kort på det... men när jag fick se bilden i datorn så insåg jag att den blev riktigt mysig!

 

Tjing /K

 
 
Helen

Helen

1 augusti 2014 23:27

Så trevligt med en häst som frivilligt följer med upp från hagen, just nu gör inte våran ponny det, snarare tvärtom - hon vänder rumpan till och undrar varför vi kommer och stör...

http://franminvraavvarlden.blogspot.se

Kicki

2 augusti 2014 11:53

hehe ponnykackel ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Skapa flashcards