Kickis Blogg

Alla inlägg under april 2011

Av Kicki - 1 april 2011 12:09

ute är det jämngrått, råkallt och lite blött, snälla våren kom hiiiiit nu!!


jag tog mig lite sovmorgon idag och hade inga planer alls för dagen innan jobbet. tänkte väl mest ligga i soffan med datorn i knät.

men jag fick ett tokryck o for omkring här o plockade o rensade. disken skurades undan i ett huj när jag ändå var i farten.

även om jag inte städat och golven är urskräpiga så känns det så jäkla skönt att komma hem fredagkvällen efter jobbet och det är åtminstone LITE fint....

sen förra tisdagen, då det här med knät hände, så har det mesta bara släppts på stället.

förra veckan var det kanske inte att tänka på att börja röja runt med dammsugaren men den här veckan har jag helt enkelt inte haft lust.

men imorgon ska det fan städas ordentligt!


som kontrast till städgagget:

     

Är inte detta hög dreggelfaktor?   

      


mums!


tjarå /K

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards