Kickis Blogg

Alla inlägg under augusti 2010

Av Kicki - 12 augusti 2010 08:59

Nu bär det snart av mot norrtälje med mamma. måste köpa mig ett par nya bh:ar  . Lär ju bli en del annat smått o gott oxå....

 

hoppas hoppas oxå att min bil blir klar på verkstaden i dag. jag vill ju åka till stallet!!

 

hej hopp

Av Kicki - 11 augusti 2010 20:39

nu har jag meckat o svurit o bökat o ändrat o haft mig i flera timmar. men rätt vad det är så lär jag mig detta oxå.

men för idag får det vara nog tror jag.

tjena /K

 

aaa cool...tror jag hittade mer grejer här hahaha

 

man kan ändra storleken!

och tjocklek

o marginaler

o typsnitt! även om det inte finns mkt att välja på ....

uj vad stort!

 

nå så. då lägger vi av för idag.

Av Kicki - 11 augusti 2010 16:15

Nu ska jag alltså försöka mig på det här med en egen bloggsida!

det går säkert som en dans sen när man lärt sig alla funktioner o fått till alla inställningar som man vill ha dem. känner mig rejält vilse i pannkakan ännu....det tog ju bara ett par timmar att välja bakgrundsfärg och typsnitt hehe

ååå javisst, man kan lägga in smilysar oxå   

och bilder...



Japp jag lär få lattja en hel del med detta innan jag får kläm på det.

hej så länge /K  

Tidigare månad - Senare månad

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards