Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 10 december 2013

Kundservice

Av Kicki - 10 december 2013 14:41

På mässan i Globen köpte jag ju ett par blå senskydd från Charlies .

Jag blev inte så litet besviken när jag sen upptäckte att de var felmärkta... på förpackningen stod det strl full men under kardborreknäppningen satt en märkning som det stod cob på.

 

Jag provade dem på Tinky ändå men de var ju för små såklart.

Så jag mailade Charlies direkt och undrade om det gick att lösa. Svaret blev "självklart löser vi det men ge oss några dagar att packa upp grejorna efter mässan."

Sagt och gjort, i fredags ringde jag och visst hade de skydd i rätt storlek och färg kvar!

"vi skickar dem på en gång så har du dem på måndag"

Jag undrade hur jag skulle skicka tillbaks de för små skydden och fick till svar: " behåll dem, släng dem eller gör vad du vill, det bjuder vi på! "

  

Snacka om att jag blev lätt chockskadad! De bad inte ens om att få se kvittot!

Jag var ju fullt inställd på att skicka tillbaks skydden och åtminstone fota o maila kvittot....


Igår fick jag mycket riktigt sms om att paketet landat här på ica och idag hämtade jag ut det - och blev lätt chockad igen!

 

De hade skickat med ett par ullfrotté sockar! Och några goda kolor   

Snacka om exeptionellt kundbemötande!!?


Av dem kommer man handla igen!

/K

 
 
Helen

Helen

11 december 2013 23:32

Kundservice när den är som bäst

http://franminvraavvarlden.blogspot.se

Kicki

12 december 2013 09:20

verkligen!

 
Stina

Stina

13 december 2013 12:36

Oj, det var inte dåligt !!!!
Där kan man snacka kundservice =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

13 december 2013 19:28

ja verkligen, helt super :)

 
Jossan

Jossan

20 januari 2014 21:40

Tummen upp!

http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Kicki

20 januari 2014 21:49

verkligen tumme upp! MÅÅÅNGA tummar upp ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards