Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Fortsätta blogga??

Av Kicki - 30 maj 2013 19:10

Nej vet ni.  Nu ska jag nog göra ngt som jag egentligen svurit på att aldrig göra.

Jag ska gnälla.

Litegrand. Eller mycket. Beror på hur man ser det.


Vete fasen om jag ska fortsätta blogga. Jag får knappt ngn feedback och det gör det hela rätt trist....


Varför berätta något om ingen tycker det är värt att lyssna?


Nej.... jag får allt fundera lite på saken.  Eller ta det som det kommer.

/K


 
 
Ingen bild

Ann

2 juni 2013 09:27

Förlåt... vet att jag är dålig men fortsätt blogga så försöker jag bättra mig ;)
Är ju dålig på att blogga själv med... ;)
Kram

Kicki

2 juni 2013 22:57

ja får se hur det blir.... kram

 
Viveca

Viveca

2 juni 2013 23:02

Ja det är tråkigt, men jag lyckas på något sätt alltid hamna på bloggen igen varje gång jag tror jag skall sluta.

Tror många gånger det är facebook som förstör lite. Där går det ju så snabbt att skriva kommentarer och inlägg att folk(inklusive jag själv) blir lite lata med kommentarerna på bloggarna?

Vore nog bättre att försöka minimera sin tid på fb;) Kan bli omåttligt trött på det skapade behovet ibland. Men kan ändå inte låta bli...

Kommer sakna dig om du slutar.

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kicki

2 juni 2013 23:17

man kanske skulle dra in på bildpubliceringarna på FB...

Jag gillar att skriva bloggen o sätta upp bilder, det blir ju även som en liten dagbok för mig själv.. men när man ser att man har en drös besökare varje dag men bara någon eller ett par (som dessutom är "närmast sörjande") har för vana att faktiskt ge lite respons... ja då känns det faktiskt lite trist, som om man var iakttagen i smyg eller nåt. På FB finns det åtminstone en gilla-knapp.... skillnaden är ju att på bloggen berättar man "historien" inte bara visar bilden...

 
Helen

Helen

3 juni 2013 07:49

Jag tror lite som Viveca att FB på något sätt blir boven i dramat, på FB är det så lätt att klicka på gillaknappen för att visa att man "varit där", i bloggen krävs det mer engagemang och man orkar liksom inte ta sig den lilla tid som behövs för att slänga iväg en kommentar men just den där lilla gesten att lämna ett avtryck tar ju egentligen så oerhört lite tid i anspråk men betyder så mycke för den som bloggar...

http://franminvraavvarlden.blogspot.se

Kicki

3 juni 2013 08:39

huvudet på spiken! :)

 
Stina

Stina

16 juni 2013 21:25

Jag uppskattar din blogg och hoppas du kommer fortsätta.
Jag brukar försöka vara flitig med kommentarer även om jag inte kommenterar allt =)
Sen missar jag att läsa din blogg mellan varven då jag använder bloglovin och din blogg inte är med då den är låst så ibland kan det gå en tid mellan varven innan jag kommer på att jag inte varit hos dig på ett tag.

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

16 juni 2013 21:34

tack för de orden. Jag får se hur det blir...om jag hittar sugen igen... jag VILL ju blogga egentligen, men som sagt... om ingen eller bara enstaka ger sig till känna känns det som man lika gärna kunde "vara tyst". kram

 
Helen

Helen

20 juni 2013 00:30

Men hallå.... bli lie sugen vetja - börjar bli tjatigt att läsa samma inlägg ;-)

http://franminvraavvarlden.blogspot.se

Kicki

20 juni 2013 09:04

:)

 
Viveca

Viveca

20 juni 2013 13:22

Nej du Kicki. Nu får du allt slänga in ett inlägg;)Saknar dig!

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kicki

20 juni 2013 13:30

tack :)

 
Stina

Stina

20 juni 2013 18:48

Håller med ovanstående ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

13 juli 2013 21:58

:)

 
Kimpan...

Kimpan...

13 juli 2013 17:53

Även jag har dykt upp igen och saknar dej...
kram och hoppas vi "hörs ses här snart!

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

13 juli 2013 21:59

jodå... bloggsuget börjar vakna igen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards