Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Wohooo

Av Kicki - 8 april 2013 22:06

 

Jag fick precis nyss veta att jag för tredje året i rad är uttagen till Team Easyboot!!

Fantastiskt roligt!

Och faktiskt, jag inledde detta tredje året med att åka iväg och ha litet bootsvisning och peptalk med Gunilla som funderar och är nyfiken på det här med boots och barfota.

Tror jag tippade hennes vågskål åt rätt håll, hon fick mkt att fundera på och när jag åkte därifrån fick jag nog allt känslan av att hon var klart mer inne på "rätt spår" än när jag kom   

Vi får se hur det går!


Jag hade inne Bettan för lite pyssel på förmiddagen. Då kom Sixten in från snöovädret och tyckte att bettan var utmärkt lagom hög att bara skutta upp o värma sig lite på...

 

Jag trodde Bettan skulle få storspelet, såvitt jag vet har väl aldrig nånsin ngn katt suttit på hennes rygg... men hon rörde inte en min!


En annan som verkar gilla ryggar är Vivis fina Viva...

 

Dock i form av en soffrygg!

Fick trevligt gofika där idag efter att ha varit hos Gunilla. Jösses vad jag frös efter en mer eller mindre stillastående timme i ett kallstall....

huuuu...jag vill att våren ska komma åter NU!


hej svejs/K


 
 
Ingen bild

Ann

8 april 2013 22:55

Dags att du blir sponsrad av easy boot nu då! :)

Kicki

9 april 2013 11:47

tja.. det är vi ju på sätt o vis (av Easycare som företaget heter som tillverkar easyboots) iom att vi är med i teamet :)

 
Stina

Stina

9 april 2013 11:39

Grattis till tredje året ! Jättekul !

Haha, söt Bettan som låter katten hållas =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

9 april 2013 11:48

tack tack :)
Ja jag blev impad av bettan, trodde hon skulle bli sur :)

 
Helen

Helen

10 april 2013 23:28

Goa Bettan, men visst ser hon lite skeptisk ut *fniss* Grattis till tredje året / Kram

http://franminvraavvarlden.blogspot.se

Kicki

10 april 2013 23:30

tack tack :) hon stod så snällt med sixten på ryggen, hur gulligt som helst :)

 
Viveca

Viveca

14 april 2013 20:30

Grattis!
Söt-Bettan. Våra katter har inte vågat sig upp på hästarna men tror att Vilda skulle bli sur. Men vem vet?

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kicki

14 april 2013 21:33

nej vem vet? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards