Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 1 mars 2013

Aj och yay!

Av Kicki - 1 mars 2013 14:12

Ibland HAR man faktiskt tur! Häromdagen vann jag en utlottning på facebook från Hippo K9!

2 förpackningar magbalsam stod på spel och den lyckliga blev jag! Kors i taket!

 

Postkillen klingade på dörren idag och hade paketet med sig, supersnabb leverans måste jag säga!  Det kom väldigt lägligt då jag sedan i onsdags haft ont i magen och den har tjurat. Igår var det litet lugnt men idag suger den musten ur mig igen...känns som att jag svalt en plåtburk...

Så nu har jag premiärtestat Magbalsam som the med lite honung i! Hoppas att magen blir litet gladare...

Gubbe har ju fått en magbalsamkur under hösten och nu när jag vunnit de här två förpackningarna ska jag passa på att ge Tinky en kur oxå.


Utöver magbalsamet så låg det tre provpåsar i paketet!

    Mobilix, Purix och Hoofix.

Jätteroligt, jag har funderat på Purix till Gubbe och Mobilix till Tinky så nu ska de få lite smakprov iallafall   


Nu ska jag fundera ut ngn film att glo på och mojja ner mig under filten ordentligt. Har sjukat mig från jobbet....magen tar så mkt kraft att jag knappt orkar vara upprät. Var en stund i stallet på fm för att mata o gulla och när jag kom hem var jag helt slut.  Hoppas att få "gå på toa" ordentligt oxå....    


thats it för nu /K     

 
 
Jossan

Jossan

5 mars 2013 09:10

Grattis! Visst är det härligt att vinna every once in a while! :D Får en att tro på turen igen!

http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Kicki

5 mars 2013 09:20

ja jättekul!!

 
Stina

Stina

5 mars 2013 21:45

Kul att du vann och så passande det var att just du vann det =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

5 mars 2013 21:51

tack! ja det var verkligen roligt att vinna ngt så användbart! plötsligt händer det!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards