Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

Bluh

Av Kicki - 12 januari 2013 12:46

Jag är inte helt förtjust över hur det ter sig just nu...


Trots att det känns så välbekant så finner jag inte mkt kraft, nej, inte någon alls just, att försöka ... vända på steken...


Har ingen ork, ingen vilja

ingen lust

inte med nånting överhuvudtaget.

matlusten är bortblåst,

vet att jag måste så gör det ibland.


Ikväll ska jag iallafall inviga min fina form med galler som jag fick av mamma i julklapp. Kyckling står på menyn.. med min goda currysås med russin...


Ägaren till den lilla kattan, som jag skulle åkt o tittat på idag och med all säkerhet tagit med hem åtminstone på prov, ändrade sig i en handvändning i onsdags och lämnade iväg henne till någon annan....  bussigt.


Fick även erbjudande om en annan sötnos, som jag hade velat titta på idag när den första gick i stöpet....men nu får jag inte tag på den tjejen heller....


Vill bara hitta en lagom djup grop att krypa ner i just nu.

/K


 
 
Helen

Helen

12 januari 2013 18:34

Stor kram till dig, hoppas att du hittar en ny kattvän snart <3

http://franminvraavvarlden.blogspot.se

Kicki

12 januari 2013 22:42

kanske kanske...hoppas. kram

 
Kim

Kim

12 januari 2013 22:41

Men snuttan då! :(
Förstår känslan...
Och det är väl ok att känna så ett tag, men man får inte göra sig hemmastadd i den.
Försök mysa lite extra med dina fina pållar, det kan nog ge dej lite lindring.
Bamse kram till dej!

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

12 januari 2013 22:44

har flera år i djup depression bakom mig, så jag är välbekant med den....tyvärr...
inter ens hästarna är kul just nu. ALLT är bara motigt o jävligt.... men det vänder väl. tack o kram

 
Stina

Stina

13 januari 2013 19:31

En dag i taget Kicki tills du hittar tillbaka till ljust !
Kram !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

13 januari 2013 21:45

ja, en dag i taget...inte mkt annat att ta sig för. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards