Kickis Blogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Kicki - 3 oktober 2012 15:01

En litet lägre variant än vad Marika klippte förra året.

Jag tycker jag lyckades ganska bra!? 


Tjipp/K

Mys

Av Kicki - 2 oktober 2012 11:34

Mitt lilla hjärta....På hennes filt brevid min huvudkudde i sängen, där hon själv bestämt att hon ska ha sin sovplats.

   

I januari har hon bott hos mig i två år.... vilken förändring hon gått igenom...

Från att aldrig någonsin frivilligt hoppat upp i knät hos någon, inte velat bli hållen i famnen osv. till att bli en social, kelig och mycket kärleksfull kisse...  

/K

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards