Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

Tröttmössa

Av Kicki - 20 oktober 2012 19:42

huuuuu vad slut i huvudet jag är.... det är jobbigt att börja jobba!!


men kul är det!

Dock var det ingen bra kombo för mig att jobba kväll ena dagen och sen dagpass dagen efter.... morgnar är inte riktigt min grej och jag sover ju så dåligt... marigt det.


Är för trött i huvudet för att skriva ngt vettigt och jag vet knappt var veckan tatt vägen...

Imorgon ska vi skutta på banan igen så då kanske jag har nåt att rapportera!


Hej för nu /K

 
 
Helen

Helen

20 oktober 2012 20:57

Det tar ju alltid en stund innan man varvat ner efter ett kvällspass, typ lagom tills det är dags att kliva upp igen :-) Kul att du gillar nya jobbet *kram*

http://franminvraavvarlden.blogspot.se

Kicki

20 oktober 2012 21:52

det gör ju det, o sen jag då som alltid har svårt att somna(hur trött jag än är) och sen vaknar flera ggr per natt...ja då blir det litet tungt att komma upp på morgonen...

 
Stina

Stina

21 oktober 2012 19:53

Jag är likadan, har jättesvårt att somna efter ett kvällspass och är inte pigg när jag måste upp för ett dagpass efteråt =(

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

22 oktober 2012 06:30

nej det är ingen höjdare det... har överhuvudtaget svårt att sova om jag ska upp på morgonen så det krävs väckarklocka.... svårare än vanligt då..=/

 
Kim

Kim

23 oktober 2012 00:45

Va bra att du gillar jobbet!
Men jobbigt när arbetstiden är så oregelbunden...men när du känner dig tryggare med arbetsuppgifterna så kan du förhoppningsvis sova lite bättre, hoppas på det.

Hoppas skuttningen gick bra.

Jag såg en bild på dej och Tinky, och det där ni gör kallar jag inte skuttning ni HOPPAR!
kram :)

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

23 oktober 2012 07:20

jag har eg inget alls emot oregelbundna arbetstider, det är nästan tvärtom, men i huvudsak vill jag ju jobba kväll för det är min grej =) Men det reder sig!

hehe vet du, det finns de som kallar 80cm för markarbete!! =D (inte jag)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards