Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2012

Är det möjligt?

Av Kicki - 14 augusti 2012 15:06

Idag styrde Helen, Linn och jag kosan mot Upplands Väsby för att shoppa på Hööks och Horze! Jag hade schabrak och ridbyxor på inköpslistan, samt att köpa ett novabett till Vivi o Lasses Q.

....och jag kommer hem tomhänt sånär som på bettet....!!!!


Hur är det möjligt?? Trååååkigt!!

 

arkivbild


Schabraket hade de ett stycke full dressyrmodell i önskad färg (marin) som jag efter en del ältande och muttrande ändå lade ner i korgen...jag vill ju ha allroundmodellen. Men efter en stunds ytterligare funderande så insåg jag att jag nog högst troligt kommer irritera mig på att det var fel modell och dessutom upptäckte jag att det var slarvigt sytt i ett hörn, alldeles bubbligt, så det fick stanna kvar i butiken.

Ridbyxorna hade de inte hunnit få in i butiken ens   


Inga reaprylar hade de som var värda att tröstshoppa heller. Länge stod jag o tummade på andra schabrak men inget föll i smaken... mittåt.

Förvisso bra för plånboken då jag ändå kommer att köpa eller beställa på nätet de där byxorna och schabraket.

Men ack så trist att inte ha ngt att klämma på nu när jag är hemma igen.


Mätt o glad i magen är jag dock, för vi hoppade in o moffade kina/thai buffé när vi gjort våra varv i de båda butikerna.


Nu ska jag nog kika in på Hööks hemsida och överväga att beställa grejorna istället....


Tjing /K

 
 
Stina

Stina

14 augusti 2012 18:28

*s* jag har 2 !!! ggr gått in på Hööks och kommit ut tomhänt sista tiden - vad är det som händer ??? ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

14 augusti 2012 18:29

mycket märkligt!

 
Helen

Helen

14 augusti 2012 19:12

Tur att vi fick moffa lite buffe - jag är mätt fortfarande *s*

http://franminvraavvarlden.blogspot.se

Kicki

14 augusti 2012 19:20

samma här, behövs nog ingen middag!

 
Viveca

Viveca

14 augusti 2012 22:36

Oj då! Men ganska skönt ibland att komma undan billigt. Jag har också handlat allt mindre på Hööks. Vet inte om det blivit sämre kvalitet på grejorna eller om jag blivit mer kräsen?

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kicki

14 augusti 2012 22:48

näää den här gången var det otur för min del...grejorna jag skulle ha fanns ju inte hemma..

 
Kim

Kim

15 augusti 2012 17:10

Hmmm mysko!
Ska man gratulera eller beklaga ;))
Tur att du kan beställa på nätet.

Mmm Thaimat,nu blev jag sugen!

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

15 augusti 2012 18:00

jag vet inte...beklaga tror jag =/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards