Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

Jag fuskade....litegrand...

Av Kicki - 24 mars 2012 20:35

Jag plockade av framskorna på Tinkypojken idag.... o när han stod där i stallgången o jag borstat o gosat så kunde jag liksom inte låta bli... 


 

Jepp, nu har jag iallafall suttit på honom  


Han verkar liksom finna sig i allt, det var väl inget konstigt att jag kravlade upp på hans rygg medan han stod o plockade i hö på stallgången. Efter en stund vände han på huvudet o nosade på mitt ben  och återgick sen till höstråna.

När jag gled av såg han jätteglad ut och började gosa, lite som att : "ska vi göra igen?"

*sötnos*


 

   


Efter stallet for jag hem till mamma för kroppkaketillverkning. Nu är frysen fylld med fem mumsiga middagar!!


hej så länge/K

 
 
Kim

Kim

24 mars 2012 22:08

Grattis till sittningen!
Han verkar himla gullig.
Hur hög är han?

Skönt att ha god mat i frysen.

kram

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

25 mars 2012 09:25

Han är hela 150 gulliga cm över havet =)

 
Stina

Stina

25 mars 2012 08:55

Frestelsen blev för stor alltså !
Ajaj Kicki ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

25 mars 2012 09:28

hihi

 
Ann

Ann

25 mars 2012 22:00

Jag har fortfarande inte ätit kroppkakor... men jag blir lika sugen varje gång du har gjort det!

kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kicki

25 mars 2012 22:01

då är det verkligen dags att du provar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards