Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

Lite blött lite sött

Av Kicki - 25 februari 2012 16:19

   Japp, jag tjatar...men jag har inte värst mkt annat att tjata om för tillfället...


Vädret. Detta väder. Slask. Is. Regn och snö på tvären. Och en förfärlig blåst.

Såhär såg det ut när jag åkte hem från stallet idag.... muntert??


Nu har jag tjatat om det för den här gången...

visst ja, glömde nästan det obligatoriska : Jag vill ha VÅÅÅR!

Så. Punkt.


Försökte fota Bettan i ligghallen idag...ska jag ALDRIG lära mig??

     

   Det finns inte någon häst som jag nånsin kommer att ha så många misslyckade bilder på.....

Tur för henne att hon är söt  

...och att hon faktiskt kan bjuda på fina bilder när nån annan fotar ...eller håller i...eller avleder... 




För att uppväga detta ovan som knappt borde landa i en blogg så kan jag säga så mkt som att Jag Har En Plan.....


 


Hej så länge/K

  

 
 
Helen

Helen

25 februari 2012 17:55

Vädret är minst sagt riktigt sunkigt just nu :-(
Väntar med spänning på att få se resultatet av din plan...

http://franminvraavvarlden.blogspot.com

Kicki

25 februari 2012 17:57

Sunkigt var ordet!

 
Stina

Stina

25 februari 2012 20:39

Usch så trist vädret såg ut hos er =(((

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

25 februari 2012 21:10

Trist är bara förnamnet.... blääääää

 
Kim

Kim

25 februari 2012 23:32

Fy så grått och tråkkigt!
Tur att du har en ny PLAN så du har annat att tänka på.
Nyfiken blir jag....
kram

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

26 februari 2012 08:43

ja kan du inte prata lite med solen så den kommer hit lite?

 
Anne-Lie

Anne-Lie

27 februari 2012 21:17

Usch vilket otrevligt väder :(
Håller med dig och längtar ihjäl mig efter våren. Men enligt tidningen idag så kommer den tidigare än vanligt i år. Och tidningarna har väl alltid rätt...eller!? ;)

http://monzan.bloggplatsen.se

Kicki

27 februari 2012 21:23

det vore väldigt trevligt om de hade rätt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards