Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Slask

Av Kicki - 23 februari 2012 15:07

Enligt väderrapporterna ska det såvitt jag vet fortsätta vara milt i några dagar... hellre slask än is!!  Man får hoppas att våren nu ger vintern på tafsen och vi får en låååång skön vår!


Jag unnade mig en rea-bok när jag var in på Ica efter stallet idag!

Slask i en annan bemärkelse  

Men det är ju historiskt slask iallafall!

Nu blir det läsa av för hela slanten! Ja slanten ja..... 69kr kostade den här tegelstenen...ganska sjukt egentligen,löjligt billigt.


Jag undrar just var jag har gjort av resten av böckerna i serien.... Jag fick dem för många år sedan av mormor men jag tror jag måste ha lånat ut de tre första någongång för borta är de     


Tjao/K

 
 
Helen

Helen

23 februari 2012 16:55

Man kanske skulle ta och unna sig lite ny lektyr nu på rean... Köpte lite på ICAs bokrea igår men det var ju givetvis till Linn och inte till mig...
Minns när jag läste dom första böcjerna i den serien, jag kan banne mig inte ha varit speciellt gammal då :-)

http://franminvraavvarlden.blogspot.com

Kicki

23 februari 2012 16:59

jag tittade inte så noga på vad de hade, jag visste denna fanns för det såg jag i bladet igår så jag siktade på den hehe

 
Ingen bild

ubitt

24 februari 2012 10:19

Du har väl broddar under skorna?
Va - pansjisar ute och hasade? FY på dem, mitt på vägen!

Kicki

24 februari 2012 14:26

jag har slarvat bort mina broddar...och har itne fått tummen ur att skaffa nya...dumt.

pansjisarna får gärna vara ute och hasa...men dem, liksom andra som sätter liv och lem på sig själva och andra på spel borde defentivt tänka om...

 
Kim

Kim

24 februari 2012 16:25

Med din rygg borde du vara broddad, för hu om du skulle ramlar och får mer ont...
Böcker är fantastiskt, man kan hoppa in i en massa olika världar.
Fast jag har blivit lite lat de senaste åren, lyssnar hellre på böcker än läser.
Just nu "löser" jag brott på Gotland ;)

Hoppas all er hala is försvinner nu!

kram

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

24 februari 2012 16:28

jo sant..fast jag blir mest nervös för mina knän när det är halt...får ont i tänderna vid blotta tanket att slå dem ur led igen...

 
Stina

Stina

24 februari 2012 20:14

Ja, den där boken köpte jag för läääänge sedan men inte har jag tagit mig tid att börja läsa =(
Snart så ...

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

24 februari 2012 21:25

det kommer tid för det oxå =)

 
Ann

Ann

25 februari 2012 20:39

Har också tänkt köpa den boken när jag såg den på rean!
Och hoppas på att få tid till att läsa den någon gång...

kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kicki

25 februari 2012 21:09

Ja den var ju löjligt billig då kan man knappast låta bli vad? =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards