Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Pust

Av Kicki - 6 februari 2012 13:44

Uj... urblåst jag känner mig då...


Igår var jag helt nere för räkning...orkade ingenting så det blev soffan hela jävla dagen. Bilen fick stå och skämmas och jag sket i allt.

Framåt tidiga kvällen började jag känna mig litet som en människa igen iaf. Sov faktiskt riktigt gott sen inatt! Kors i taket!


Imorse tog jag mig dock i kragen.

Bilen startade inte men Vivi och Lasse var redan på väg hit in till hålan för att handla så det tajmade bra. Lasse fipplade på startkablar och raketen startade så snällt så.

Inga probs alls!    Duktig raket! Litegrann...


Svängde in på lantmännen för att hämta upp Muskel och Miner, raketen fick stå på tomgång.

Vidare upp till stallet och där fick raketen oxå stå på tomgång under tiden.

Stressande som fan.... men jag vågade inte vrida av den    Lika bra den fick puttra och gå tänkte jag.

Gubbe, Bettan och Jenta fick mat och jag mockade Marikas boxar eftersom hon ligger  magsjuk...

 

Och kors i taket igen, medan jag var där så meddelade mobilen att mitt paket från Börjes fanns att hämta på Ica!

Ett täcke förståss!  Ett likadant som jag bara älskar med helhalsen. Fast numera är de rutiga, vilket jag hatar... tycker det är döfult! Men det kan inte hjälpas i det här fallet, täcket är suveränt så om det så var rosa med gröna elefanter på hade jag köpt ett till!!

Raketen fick stå på tomgång även utanför Ica...den undrade nog...det kändes som jag straffade den... knäpp man är vad?


Nu ligger täcket på köksgolvet i väntan på att jag ska kapa av det lite i nederkant... men jag måste vila först. Ryggen skriker och jag är varvad....


Hej så länge /K    

 
 
Stina

Stina

6 februari 2012 20:21

Kliar lite i fingrarna att köpa det där täcket efter dina lovord =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

6 februari 2012 20:31

jaför 17, passa på nu när de är till bra pris! 598kr!! (hela 1800 denier)

 
ubitt

ubitt

7 februari 2012 10:35

Krya på dig. Låter ionget kul med ryggen! Är det rygginstitutets hårda träning som gjort det?

Ett täcke till ? - men Kicki!!!!!!!!!!!!!!

http://alpackaprinsarnasblogg.bloggplatsen.se

Kicki

7 februari 2012 14:07

nej ryggen är inte värre än vanligt, det var resten av kroppen och knoppen(framförallt) som sa stopp och belägg.... har inte börjat med rehaben på rygginstitutet igen så dem ska vi inte skylla på hehe.

japp, ett täcke till =) fast jag har sålt ett täcke så det är plus minus noll =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards