Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Varenda gång...

Av Kicki - 26 november 2011 14:01

... värmer detta så innerligt gott ett mattehjärta!  Bilderna är ju skit eftersom jag hade sådant motljus...men jag måste bara lägga ut dem ändå...

Mitt i bilden står älskade gubben och äter ur höhäcken...


     

Kan man bli annat än lycklig ända ner i tårna när man som matte är viktigare än maten?    Jag ropade inte ens, jag bara stod där ...





 

Senare var det mysstund i relaxavdelningen...

   

   Systrarna Spira och Solo


 





























 

Mozart är inte död, han är avkopplad....






 












Vem kan motstå Gimlis sängkammarblick?

 

 



Hej så länge /K

 

 
 
Viveca

Viveca

26 november 2011 22:29

Så mysig gubbe:) Gillar deras ligghall. De verkar verkligen trivas där i all halm.

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kicki

26 november 2011 22:29

det gör de verkligen! den är guld!

 
Ann

Ann

26 november 2011 23:30

Håller med Viveca, ligghallen är så härlig!
Annat än vår trånga...

Och visst är det så, man blir glad ända in i själen, får i stort sett alltid en gnäggning ifrån allihopa varje gång jag kliver utanför dörren.
Och jag inbilar mig ivarjefall att det inte bara är för att de är hungriga... ;)
kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kicki

27 november 2011 10:27

jo klart vår hall är större, det är ju 30+ hästar i hagen =)

 
Anne-Lie

Anne-Lie

27 november 2011 09:22

Klart det värmer <3 Det är kärlek det =))
Vilken mysig ligghall. De ser verkligen ut att kunna koppla av :D

Kram

http://monzan.bloggplatsen.se

Kicki

27 november 2011 10:31

banne mig, så är det =P

 
Kim

Kim

27 november 2011 09:52

Man blir varm i hela kroppen av det!!
Du har en såå gullig häst!

Den där ligghallen är toppen, så borde alla hästar få bo!
Sen verkar de alla vara så harmoniska, men det är inte bara ligghallens förtjänt ;)

kram

http://varmt.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Vivi

27 november 2011 11:03

Bilderna är helt underbara! Vad spelar det för roll om det tekniska är "skit" som du säger när känslan är helt fantastisk? Det är känslan som är det viktiga i en bild. Tycker i alla fall jag. Super!!!

Kicki

27 november 2011 13:29

helt sant, även dåliga bilder kan vara hur bra som helst!

 
Stina

Stina

28 november 2011 06:03

Mysgubbe är vad han är !!!
Och den där ligghallen, vilket paradis för en häst =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

 
ylle

ylle

28 november 2011 20:12

Jag tycker inte alls att bilderna är skit! Bilder där solstrålarna liksom kommer in från sidan är bara helt underbar stämning i! Och bilderna från ligghallen, ja det är ju harmoni ut i hovspetsarna där.. man blir så GLAD av att se hur bra hästar kan ha det!

http://http;//ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Kicki

28 november 2011 20:14

jo bilderna från ligghallen är helt ok, det var de första tre jag tyckte var dåliga pga motljuset... men motivet är det inget fel på =)

 
ylle

ylle

28 november 2011 20:13

Jag förstår så väl att ditt mattehjärta klappar hårt för Vinur! Att lämna maten för att hälsa på sin matte är bara - GULD!!!!!!!!!!!!!!

http://http;//ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Kicki

28 november 2011 20:15

ohja!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards