Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

Söndag

Av Kicki - 23 oktober 2011 15:25

Idag fick jag mer gjort!


Halsontet och tunghuvudet har flytt sin kos!

Hurraaaaa för Mivitotal!


Först tog jag Gubbe på en sväng i skogen och Bettan fick en stunds tömlongering på ridbanan.

 

Hon ser ju inte vidare nöjd ut på bilden... det är svårt att få henne stå still i snygg fotopose med öronen framåt   

Som ni kanske vet vid det här laget så kryper hon ju helst upp i knät när man hukar sig, DÅ ser hon glad ut  


Hur som helst så är jag nöjd med att ha gjort ngt vettigt med henne för en gångs skull.

Longerade henne över en sned bom på sockerbit och det hoppade hon gärna... undrar just hur högt hon kan ta sig över?

Vilken dag som helst ska jag försöka få till en löshoppning för att se vad hon går för!

Och för alldel.... Gubbe kan nog få testa det oxå litegrand på kul!


tjao/K  

 
 
Stina

Stina

23 oktober 2011 16:02

Haha, Betten ser döbutter ut för att hon inte får krypa upp i knäet på dig =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

23 oktober 2011 16:27

minst sagt! hon hade fått sig några puffar o knuffar för att hålla sig på armlängds avstånd där hihi

 
Ingen bild

Jocke

23 oktober 2011 19:00

Ho kanske ä en jävul på att hoppa. Rena grodan
Fast ho såg int så väldans gla ut.

Kicki

23 oktober 2011 19:08

jo hon är rätt duktig och jag tror hon kan mer än vad jag sett hittills. klart hon var lite oglad...hon fick ju inte goooosa =)

 
Viveca

Viveca

24 oktober 2011 10:02

Men Bettan då;) Så söt hon är även när hon är lite butter:)

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kicki

24 oktober 2011 10:10

hehe hon är ju det =)

 
Ann

Ann

24 oktober 2011 22:57

Så där ser Hilma ut om jag försöker longera eller tömköra, det går att göra det mesta med henne men just det avskyr hon!

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kicki

25 oktober 2011 09:03

hehe Bettan hänger med på det mesta men på bilden är hon purken för att hon skulle stå still en bit ifrån =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards