Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

Spärrballong

Av Kicki - 16 oktober 2011 14:57

Idag fick jag hänga med Lasse på en körtur efter Belize!


          
Efteråt bjöd Vivi på Fisksoppa med saffransaioli och hembakt bröd, Thé och äppelpaj med glass.

Sen var jag så proppmätt att Älskade gubbe minsann fick nöja sig med att komma in och äta kraftfoder... Jag var alldeles för fullstoppad i magen för att orka rida.

Knappt jag kunde sopa lite i stallgången utan att få magknip.

Jag skippade tom att stanna på Ica för att handla lite...


Nu måste jag bestämt bara jäsa här på soffan resten av dagen.... trött som ett stök är jag oxå efter ett antal besvärliga nätter.


 

Föressten, har ni sett ngt luddigare?

  Öronen tillhör Hrekkur men ser snarare ut att höra hemma på en isbjörn.....


 

hej så länge/K


 
 
Stina

Stina

16 oktober 2011 16:13

Ja, det var allt ett par riktigt luddiga små öron =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

16 oktober 2011 16:17

ja...de blir som två luddbollar om vintern...ser rätt knäppt ut!

 
Ingen bild

Vivi

16 oktober 2011 16:45

Tack för hjälpen idag och Hrekkurs öron är helt bedårande.

Kicki

16 oktober 2011 16:47

så lite så lite, det är välan jag som ska tacka mest, för åkturen o all goda maten o äpplen o det =D

 
Ingen bild

Jocke

16 oktober 2011 19:12

Korsning mellan isbjörn å häst. Första gången ja sett det.

Kicki

16 oktober 2011 21:07

There is a first time for everything! ;D

 
Helena

Helena

16 oktober 2011 20:08

Åh vilka luddiga söta öron! Min Bosse har också världens luddigaste öron, men det är fint på nordsvenskar :)

http://www.travgalen.se

Kicki

16 oktober 2011 21:06

åh vad trevligt med en ny bekantskap som ger sig till känna med en kommentar! =D
Luddiga öron är underbara öron!

 
Helen

Helen

17 oktober 2011 08:13

Fisksoppa & saffranaaioli lät mer än lovligt gott :-)
Det var nog de sötaste isbjör.... hästöron jag sett :-D

http://franminvraavvarlden.blogspot.com

 
Kim

Kim

17 oktober 2011 16:23

Tja vilken tuff dag du ;))

Är gubben inkörd?

Inte behöver man mjukisdjur när man har hästar inte!
Så gulliga öron!!

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

17 oktober 2011 16:25

hehe ja det var en tung dag!
nä han är inte inkörd, bara tömkörd.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards