Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Av Kicki - 17 augusti 2011 11:45

Bilen står fortfarande på verkstan, sabla B-verkstad! tacka vet jag mina vanliga killar...

De påstår att de ringt mig flera ggr under gårdagen men här har det minsann inte gått fram en enda signal...  


Imorse när jag skulle gå till zonis öppnade jag dörren och utanför står ett paket. det måste ha kommit igår men varför i helskotta ringde inte postis på dörren????

tur man bor i ett "snällt hus" !!

Det var de 4 bootsen jag beställt. HURRA! så jävla kul då att jag har en bil så jag kan ta mig till stallet!!   


Redan i måndags fick jag sms om att paketet från Börjes ligger o väntar på Ica. idag fick jag påminnelse om att det fortfarande ligger o väntar på Ica.... Så jävla bra då att jag har en bil så jag kan ta mig dit o hämta det!


Kattmaten börjar tryta, så jävla bra då att jag har en bil så jag kan ta mig till foderaffären o köpa mer!!   


Jag HATAR att inte ha bil!! Hade det inte varit för rygghelvetet hade jag kunnat gå eller cykla ner till Ica o foderaffären o det där men nu är jag strandad här. Dessutom förmanade zonis mig att ta det extra försiktigt idag efter behandlingen.


som om detta inte vore tillräckligt så har mitt internet legat nere under förmiddagen....

Jag kan inte hitta på nåt att äta och jag är hur trött som helst. Provade att krypa ner i sängen under internethaveriet för att sova en stund men se det gick inte..  


Jag har urtråkigt, är less, trött, hungrig och frustrerad!!!

Bläääääääääääääääääääääääääääääääääää


/K 

 
 
Viveca

Viveca

17 augusti 2011 13:01

Fy sjutton för vissa bilverkstäder! Förstår att du blir arg och frustrerad. Synd att vi bor så långt från varandra. Hade gärna lånat ut min bil, erbjudit skjuts eller lånat ut en mekaniker. Får väl ge dig många kramar istället! Hur mycket det nu hjälper i praktiken? Hoppas du får tillbaka bilen snart! KRAM!!!

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kicki

17 augusti 2011 13:05

tack =)

 
Carin

Carin

17 augusti 2011 20:47

Åååå fyyy! Nakenfis på dig! Utan bil känner jag mig precis som du men uttalat av Maria Montazami... Exposed, naaaken. =)

Och vad gäller kroppar som inte vill funka... BLÄÄÄÄ på den! Sitter själv med den där jäkla ischiasen på vänt men VILL INTE *sticker huvudet i snaden och leker struts*

Kramen på dig och hoppas bill-Nisse ringer ASAP i morgon bitti!

http://caisisen.bloggplatsen.se

Kicki

17 augusti 2011 20:48

det hoppas jag med! tur för dem att jag är ur skick....för jag e snart is tånd att riva det där stället..

 
Stina

Stina

17 augusti 2011 21:21

Fy vad trist =(
Bilverkstäder och hantverkare är en sort för sig *muttrar*

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

17 augusti 2011 22:00

åtminstone somliga bilverkstäder....denna är en av dem. urk! *tumme ner*

 
Anne-Lie

Anne-Lie

17 augusti 2011 22:29

Vad är det som kan behöva ta så lång tid att laga???
Skulle inte fixa en dag utan bil!
Och är man irriterad över en sak brukar det vara väldigt lätt att hetsa upp sig över allting *harkel* ;-)
Kramen

http://monzan.bloggplatsen.se

Kicki

17 augusti 2011 22:31

ett bromsrör blev till alla bromsör bak...och då saknades det nå jävla nipplar eller vad det var ..grrrrrr

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards