Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Måndag

Av Kicki - 8 augusti 2011 12:29

Suck...


har ringt och fått tid till läkare på torsdag. Har oxå pratat med vår sjukanmälan. Där tyckte de absolut att jag gjorde rätt som stannar hemma...

men varför känner jag mig så... ja jag vet inte... Detta är ju inget att skämmas för men varför gör man det då?

Hur mkt jag än önskar att jag inte var trasig så gör det ju inte saken bättre.

Hela samhället är ju så vansinnigt topprestationsinriktat numera....

kan man inte jobba är man inget värd. då har man knappt en plats i tillvaron, än mindre på arbetsplatserna.

på mitt jobb hade de nog helst ställt upp de sjukskrivna på led och ropat fram en exekutionspatrull....


nåväl. ska försöka att inte gräva ner mig i de funderingarna...


  

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för idag...

kanske nöjer jag mig med att sparka igång xboxen o spela lite starwars battlefront 2....

men samtidigt så kliar det lite i fingrarna...jag vill pyssla med ngt men kommer inte på med vad.

ute blåser det lite småsnålt så att sätta sig med en bok på balkongen är inte så lockande...

vattna ska jag göra däremot.

jag börjar med det.


tjao /K

 
 
Carin

Carin

8 augusti 2011 19:20

Ja piss e det när kroppfan inte vill! Senaste veckan har ryggen börjat kärva här med men jag lever fortfarande i förnekelsestadiet. Nu ska jag vara ledig så självklart kommer ischiasen krypande utmed mitt vänsterben,in mot knät och sen ända upp i rumpan med slutända någonstans mitt i höften. Piss! Så nu fick jag klagat lite jag med, det brukar ju hjälpa =) Men du, du är inte ensam! GGnäll, det får man lov att göra! Jag lyssnar gärna på ditt gnäll!

*JÄTTE-STYRKE-KRAMEN*

http://caisisen.bloggplatsen.se

Kicki

8 augusti 2011 19:24

verkligen piss...

tack

 
Stina

Stina

8 augusti 2011 21:06

Det är en hemsk känsla när kroppen sviker en, fy !
Skickar över en styrkekram och hoppas att det snart ordnar sig för dig, på ett eller annat sätt.
KRAM !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

8 augusti 2011 21:20

tack =)

 
Ann

Ann

8 augusti 2011 21:39

Jösses Kicki, att du inte bor närmare!
Mina grabbar älskar också Star Wars battlefront 2, de skulle avguda dig!

Krya på dig nu!

kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kicki

8 augusti 2011 21:39

hahahhahahahahhahahah

 
Viveca

Viveca

9 augusti 2011 02:22

Det är som du säger väldigt prestationsinriktat hela samhället. Känner igen detta från flera håll. Gnäll på så mycket du vill för även om ryggen inte blir bättre av gnället så mår psyket inte bättre av att hålla gnället instängt. Många kramar. Krya på dig!

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kicki

9 augusti 2011 09:02

så är det. tack

 
ylle

ylle

9 augusti 2011 09:32

Det där är väldigt farliga och nedbrytande tankar du har, men jag förstår att de kommer och vad du menar. Att inte vara toppresterande är visst en dödssynd idag! Håll ut, ge inte upp, och försök hitta alla positiva saker både utom och inom dig!

http://hptt://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Kicki

9 augusti 2011 09:35

man får försöka med det... mkt ligger ju i att ännu inte veta hur länge man kan få gå hemma...
förhoppningsvis bättre efter läkarbesöket. det känns alltid bättre o tryggare när man har sjukskrivning på papperet...
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards