Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Vill ha!!

Av Kicki - 1 augusti 2011 18:49

Coolaste ridbrallorna jag sett på länge!!

Sarm Hippique Italia.

Tyvärr är prislappen defenitivt inte cool....1799:- hos GrandPrix ridsport ....


...*suckar djupt*


/K

 

   
 
Stina

Stina

1 augusti 2011 19:54

Oj, dom var färgglada =)
Jag är sådär tråkig att jag kör marinblå, grå, svart ...

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

1 augusti 2011 19:56

det finns ju gränser för hur färgglatt det får vara för min smak oxå, men de här var sååååå snygga!

 
natalie

natalie

1 augusti 2011 22:06

tyckte också dom var snygga faktiskt =)

http://n-rongvall.bloggplatsen.se

Kicki

1 augusti 2011 22:35

vill haaaaaaaaa =(

 
Ann

Ann

1 augusti 2011 23:26

Nja... inte min smak riktigt... fast om det tröstar dig så om jag vinner på lotto så lovar jag att köpa dem åt dig!
Ska bara börja tippa först! ;)

kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kicki

1 augusti 2011 23:29

oooo tack!! =D

 
ylle

ylle

2 augusti 2011 09:25

Haaaa, i dom där brallorna skulle du verkligen SYNAS när du rider runt där i skogarna!!!!!!! Originella kan man ändå säga.......

http://hptt://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Kicki

2 augusti 2011 09:26

hehe javisst!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards