Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

jahaja!

Av Kicki - 11 juli 2011 11:55

Vad finns inte i Hööks höst/vinterkollektion om inte denna:

   *suckar djupt*

Jag tror bestämt att både Gubbe o Bettan behöver nya grimmor!!   


Nya katalogen ramlade in här för en stund sedan men hemsidan är inte riktigt uppdaterad ännu....

tur det....det var en hel del mumsigt...

shit. Jag som inte borde handla...men o andra sidan kommer jag en del på plus när jag sålt bilen. (vilket jag förövrigt hoppas bli idag)

Min katalog var till hälften på norska!! ganska avtändande.

Jag mailade kundtjänst och fick genast besked om att jag skulle få en ny katalog i det rödaste!

Hur står det till med era kataloger??


Nu ska jag lusläsa! /K

 
 
Anne-Lie

Anne-Lie

11 juli 2011 14:30

Hmmm undrar om inte Monzan vill ha en ny grimma också *visslar*
Katalogen kan jag inte uttala mig om för jag får ingen. Men jag har väl ca 3km till butiken =)

http://monzan.bloggplatsen.se

Kicki

11 juli 2011 14:31

Åh! fusk! jag har fem mil till närmaste....

 
Kim

Kim

11 juli 2011 18:54

Åh! va Nelly har tjatat om att få en sån!!
Får se om jag kan göra henne till lags...

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

11 juli 2011 19:28

visst har hon!!!

 
Stina

Stina

12 juli 2011 07:52

Har inte fått min än.
Kan förstå din förtjusning över grimman ... kanske behöver jag oxå ngn sådan ... =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

12 juli 2011 09:41

klart du gör! Jag tror jag glömde skriva att priset är 279kr!

 
natalie

natalie

12 juli 2011 08:14

har inte heller fått någon katalog än =(

http://n-rongvall.bloggplatsen.se

Kicki

12 juli 2011 09:41

kanske ramlar den in idag!? =)

 
Alexandra

Alexandra

16 juli 2011 21:53

Dessa hästar då, de ska bara ha och ha! :P

http://barefootangel.blogg.se

Kicki

16 juli 2011 23:13

haha a visst är det konstigt! tack för titten!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards