Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

Turdag??

Av Kicki - 7 juli 2011 19:54

Dagen började inget vidare....

Igårkväll beslutade jag att ge min sömn en spark i ändan och tog lite hjälp för att kunna få sova rakt igenom hela natten.

det funkade som det brukar och jag tvingade upp mig strax före tio.

Nackdelen är att effekten hänger kvar rätt länge, seg är bara förnamnet.

Sen ringde pappa vid halvtolvtiden, ville att jag skulle komma o kolla vilka foton på bilen vi skulle lägga i annonsen.

Jag var måttligt road över att behöva åka iväg men insåg att jag var så seg så någon städning, som jag planerat, knappast skulle bli av.

Så jag åkte över till dem, vi fixade foton och publicerade annonsen.


sedan har eftermiddagen segat sig fram och jag är fortfarande vindögd och trött som jag vet inte vad.


Men så for jag i taket!!  Jag har vunnit en bloggtävling i Team Easyboot!! det förnämliga priset är 4 st valfria boots!

Här  kan du läsa min blogg på Easycares hemsida.

Hur kämpade jag inte med det där inlägget...det skulle ju skrivas på engelska...

 

Alla team-medlemmar som publicerat ett blogginlägg fram till slutet på Juni var alltså med i den här tävlingen, och det har blivit ett gäng kan jag säga! - och JAG vann????!!!!

Jag är helt chockskadad   

  

dessutom har vi medlemmar idag fått beställa våra "goodiebags" från Easycare, Tshirt o reklamgrejer o keps o vad det var! Så snart kommer Jag o gubbe vara vandrande reklampelare ute i skogen   

 


Och det tar inte slut här!


Pappa ringde för en stund sedan å sa att bilen är så gott som såld!!!!!!

Det har redan varit en karl o tittat på den för sin frus räkning och han tyckte den var helt perfekt, han prutade inte ens!

Imorgon ska frun och han komma o titta igen och tar högst troligen bilen med sig!!

Tydligen hade de varit o kollat på flera likvärdiga bilar men missat dem för att de inte varit snabba nog   så de var rätt angelägna.

Detta är ju fullständigt lysande!


Nyp mig, jag drömmer?!

Nåja, vad bilförsäljningen anbelangar så hoppar jag inte ur byxorna förrn jag har pengar på kontot, men det verkar ju VÄLDIGT lovande!  Dessutom så satte vi ut priset rätt så mkt högre än vad jag gjorde i första annonsen. skambudet på 11 loppor jag fick......HAHAHAHAHAHA vilket skämt!


yeey /K

 
 
natalie

natalie

7 juli 2011 21:09

oh, vilken underbar dag du fick till slut då =D

http://n-rongvall.bloggplatsen.se

Kicki

7 juli 2011 21:11

haha ja den visade sig tursam!!

 
Stina

Stina

7 juli 2011 22:17

Grattis !!!! till vinsten !!!!!!!!!
Och så bilen på det , någon har flyt ! Kan du dela med dig lite ??? ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

7 juli 2011 22:21

osannolikt flyt! om jag bara kunde så skulle jag verkligen dela med mig!
kram

 
Ingen bild

Vivi

8 juli 2011 10:43

Grattis!

 
Kim

Kim

8 juli 2011 14:46

Förstår att det fick dej att vakna HÄRLIGT, Grattis!
Och sen bilen...låter lovande , håller tummarna idag.

kram

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

8 juli 2011 15:03

ja de livade klart upp litet!!

 
Carin

Carin

8 juli 2011 14:48

Såja! Somliga har flyt ;) Göttans! Hoppas nu bilen blir såld *hoppas-hoppas*

GRATTIS till tävlingen! Skoj =)

Kramen

http://caisisen.bloggplatsen.se

Kicki

8 juli 2011 15:03

yey!!!

 
Viveca

Viveca

8 juli 2011 15:10

Oj vad roligt:) Stort GRATTIS! Det var väl på tiden att hamna i en uppåtgående spiral. Det tycker jag är på tiden för många av "bloggisarna" Nu vill vi alla läsa om lycka och välmående istället för senaste tidens olycka och tragik. Hoppas det smittar av sig och att spiralen fortsätter åt rätt håll! Kram!

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kicki

8 juli 2011 16:01

ja! jättekul!
och jag hoppas oxå att det får bli lite skoj för alla ist för alla motgångar!

 
Ann

Ann

9 juli 2011 08:42

Grattis!
Så hålls tummarna för bilen med då!

kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards