Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

vårbilder

Av Kicki - 24 april 2011 21:03

först ridtur och stallpyssel sedan hem till föräldrarna för middag.

Meningen var att systerdöttrarna skulle fått rida idag men det sket sig av olika anledningar....

jag hade lånat en b-ponny,Saga, av Marika för Ammi att rida på och lilltjejen skulle få rida på Bettan men som sagt, det blev inget av det.

efter nån timmes väntande och borstande av hästarna så ringde syrran o medelade att de inte kunde komma, det var bara att släppa ut lilla Saga i hagen igen.

Alva var i stallet så Bettan fick sig en liten ridtur iallafall.

så kan det går...


sen var det middag som sagt, hos mamma o pappa.

jag gick o fotade litet så här kommer en vårlig bildbomb.

                


i den lilla bäcken hade jag mycket skoj när jag var liten tjej, det rensades och byggdes dammar och "vattenfall"..nu är det Ammi som lajjar där. om några år är det väl lilltjejens tur.

blåsippor,vitsippor, påskliljor och späda björklöv....myyyysigt!


godkväll /K

 
 
Anne-Lie

Anne-Lie

24 april 2011 22:36

Vilka mysiga bilder =))

http://monzan.bloggplatsen.se

 
Carin

Carin

24 april 2011 22:45

MYS! Ja vilken påskhelg vi fick! Vi är lyckligt lottade som har så underbar natur runt knuten, eller inom vettigt avstånd. Fina bilder vid sjön och bäcken =)

http://ekbladet.bloggplatsen.se

Kicki

24 april 2011 23:11

ja inte kan vi klaga på vädret inte!

 
Stina

Stina

25 april 2011 08:22

Vi njuter alla ser jag av det underbara vädret och naturen som fullkomligt exploderar runt oss !! =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

25 april 2011 09:44

jaaaaaaaaaaaaa

 
Ann

Ann

25 april 2011 11:23

Ja, kan bara hålla med... vilken påskhelg vi fick!
Hur varmt som helst och från inget till nästan helt grönt!
Härliga vårbilder du tagit!
Men nu tycker jag väl ändå att du haft lite otur med bilen... :(

kram på dig!

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kicki

25 april 2011 15:33

det tycker jag med....otur är väl en sak...det jävlig aär när den satans oturen kostar en en massa pengar...som man inte har.
=/
men vädret är fantastiskt!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards