Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Ridtur!!

Av Kicki - 10 april 2011 14:41

Yeeeeey nu har jag varit ute på en liten ridtur! och det gick så bra så. visserligen bara skritt och jag undvek backar för att slippa stå i sadeln men knät sa absolut ingenting!

och vädret kunde nästan inte varit bättre heller!

    solstrålar!


Gubbe fick avnjuta maten i solen

  å vad jag längtar till vinterpälsen är väck nu....han ser för dassig ut.


tjao/K  

 
 
Ingen bild

Vivi

10 april 2011 18:40

Men han har fina fötter! Och snart skiner han som solen.

Kicki

10 april 2011 19:27

ja jag gjorde ett par finjusteringar idag efter att Marika inspekterat så nu e de nog helt klart godkända =D

 
Stina

Stina

10 april 2011 20:21

Här har du en till som längtar efter att all vinterpäls har fallit av *suck*

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

10 april 2011 20:27

ja det är för tussigt nu....och bettan har ju i stort sett allting kvar. blä

 
Anne-Lie

Anne-Lie

10 april 2011 21:36

Underbart att kunna rida igen =))
Jag vill också att all päls ska vara borta typ nyss!!

http://monzan.bloggplatsen.se

Kicki

10 april 2011 22:06

det var det verkligen!

 
Carin

Carin

10 april 2011 22:04

Det hjälper bara att borsta-borsta *S*

Men FYYY för pälsfällning! Somliga fäller uppenbarligen i perioder (trodde jag hade avklarat årets...) Men ICKE!

Härligt med en tur i solen :) UNDERBART! Vilken batteriladdning!

Kramen

http://ekbladet.bloggplatsen.se

Kicki

10 april 2011 22:07

jo..men det ska ju släppa oxå...suck...tänk om allt kunde släppa som på en gång...inte hålla på i flera flera veckor.
eller i bettans fall månader...

 
Ann

Ann

12 april 2011 08:05

Å så skönt att du kan rida igen!
Och härligt väder har du fått när du varit ledig, en riktigt bra helg? :D

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kicki

12 april 2011 09:40

ja verkligen, synd att dagrna går så fort bara i vanlig ordning!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards