Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Igår...

Av Kicki - 13 mars 2011 09:41

...tog jag först en ridtur.

 

 

på terrängbanan börjar hindren titta upp ur snön!

 

 

    

 men i skogen ligger den ännu tjock.... 

 

 

  

vi spanade in det nya kalhygget. där gick fint att rida och det kan nog bli fina stigar där sedan! 

 

 

Bettan fick en liten promenad

 

   

här hade hon uppmärksamheten vänd till stallplanen där Per lasttränade kerstins häst Athos. toppen! jag fick ett rätt bra foto!!

 

 

vår?

   

 

 

Sedan for jag hem till mamma och vi  lagade kroppkakor!

    

MUMS!!!!

 

/K

 
 
Kim

Kim

13 mars 2011 13:20

På översta kortet ser det ut som om hans öron glatt pekar i hindrets riktning!
Ni får nog ta några skutt då och då han verkar gilla det.
Härligt att våren gör sig påmind!!

Kroppkakor..Mums!

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

13 mars 2011 14:19

hehe ja visst ser det så ut!

 
Viveca

Viveca

13 mars 2011 17:03

Härligt! Det ser riktigt lockande ut att ta sig ett skutt över hindret där:) Om en vecka eller så;)Här är det med vår idag. Sju grader varmt och den s***ans isen verkar bara vara kvar på en del av vår väg, men det går att ta sig fram. Fåglarna tjattrar och hästarna fäller. Nu måste det väl vara våren som har kommit? Kram!

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kicki

13 mars 2011 17:47

mina pållar har minsann inte börjat fälla än...och nu ska det bli kalalre igen här i veckan.
men våren KOMMER det vet jag!

 
Stina

Stina

13 mars 2011 19:15

Ohhh, har ni en terrängbana !! Lyckost där =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

13 mars 2011 19:54

jepp! inte så stor och inte så stora hinder, den är ju för ponnypluttar =D men ändock, lite grejer att skutta över ute i skogen!!

 
Ann

Ann

14 mars 2011 08:51

Har sagt det förr och säger det igen, vilka fina ridvägar ni verkar ha! :)
Okej, kanske skulle göra kroppskakor någon dag, har du något bra recept?
kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kicki

14 mars 2011 08:55

det går att fixa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards