Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

mår bättre!

Av Kicki - 24 februari 2011 14:27

Tack o lov så känns det verkligen som jag håller på att bli frisk äntligen!

Var det möjligen Kims hytte till universum som gjorde susen?

 

Var till stallet en sväng för att mata gubben förståss och det var inte alls lika kämpigt idag!

 

fotade lite!

 

  

när man ätit så måste man dricka....

   

  

och sen kan man faktiskt dela saltsten med Sylvana!

 

 

Detta är Hrekkur!

   

han är oxå Islänning och jag trodde ju att han och gubben skulle finna varandra i flocken, de brukar ju göra det, Isisarna. Men där hade jag fel, Gubben o Hrekkur har inte alls blivit bästa kompisar...

 

Hrekkur har hur som helst en ganska udda päls...även för att vara isis. 

 

på hemvägen stannade jag till vid hästaffären för att se om ngn varit intresserad av sadeln jag lämnat in för försäljning, och sänka priset på den.

i begagnathörnan hittade jag ett bett som jag var tvungen att köpa till Bettan! 5 kronor fick jag hosta upp   

     

det är ett järnbett som är lite anatomiskt format, och ganska smalt. kanske gillar hon det.

   

tjao /K

 
 
Mia

Mia

24 februari 2011 15:35

nu är det jag som håller på å bli sjuk :(

http://blackbenbeauty.bloggplatsen.se

Kicki

24 februari 2011 15:46

men då!! det går runt den här skiten!

 
Mia

Mia

24 februari 2011 17:01

Oj! 70cm? Jag har 65 nu på Z när han är så tjock, haha
Jag har en bucas 65 gjord också men kan ta med både den och min gamla 55-gjord så är det bara att prova och se vilken som känns bäst :)

http://blackbenbeauty.bloggplatsen.se

Kicki

24 februari 2011 17:02

ja det låter långt...men det stod så på den =)

 
Mia

Mia

24 februari 2011 17:01

ja fy för å va sjuk!

http://blackbenbeauty.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Stina

24 februari 2011 20:31

Härligt att du börjar friskna till !
Ja, den där pälsen såg ju himla speciell ut faktiskt =)

Kicki

24 februari 2011 20:41

japp, mycket. jag undrar om han inte helklipptes i höstas för han får så vansinnigt tjock päls...men att den ska växa ut på det här lustiga viset...weird

 
Kim

Kim

24 februari 2011 21:39

Det vore toppen om universum lyssnar på mej...får tänka igenom ordentligt vad jag ska be om ;-))
Konstig päls.
Kram

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

24 februari 2011 22:07

jamen visst verkar det litet misstänkt =)

 
Ann

Ann

25 februari 2011 07:33

Skönt att höra att du börjar piggna till!
Kanske du snart orkar med en liten ridtur? :)
kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kicki

25 februari 2011 09:24

ja imorgon vore väl 17 om jag inte vågade mig upp på hästryggen igen =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards