Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Kul grej igen!

Av Kicki - 18 februari 2011 15:47

Igårkväll fick jag meddelat att jag blivit uttagen till:

 

Team Easyboot är 100 utvalda personer från hästvärldens alla hörn som alla använder boots från Easycare, allt från proffsryttare i distans till lilla mig   

Vi kommer under ett år få chansen att vara lite bollplank ang utveckling av Easycares produkter,  prova nya produkter och tycka till, samt att så att säga "spread the word" om Easyboots, allt utifrån våra egna förutsättningar och möjligheter.

 

Jag har ju redan nu haft nöjet att svara på fleras frågor om bootsen, gett råd om broddning osv så detta är ju bara skojigt.

att få en riktigt schysst "team-member rabatt" hos Easycare är ju inte heller fel!!   

        

 
 
Kim

Kim

18 februari 2011 16:47

Va roligt att du blev utvald!
Hoppas du får lite bra produkter att prova, och som du sa en rabatt är alltid bra.

Skitkatt ;D men hoppas det ordnar sig!

Förstår att det var mysigt att träffa dina älsklingar i stallet.

ha det gott!

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

18 februari 2011 16:48

ja det var jätteskoj!! jag fyllde i en ansökan mest på skoj och se! det gick hem! det ska bli jättekul att se vad detta bär med sig =D

 
Stina

Stina

18 februari 2011 19:40

Nej, vad kul !!
Ska ta och kolla upp det där med boots nu när lilla Mulle börjar ridas mer.
Rekommenderar du easy boots ?

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

18 februari 2011 20:07

haha rekommenderar jag easyboots?? klart att jag gör! men var jättenoga när du mäter så du får rätt storlek!

 
Stina

Stina

18 februari 2011 19:45

Easyboot Epic är den jag tittat på kanske jag ska tillägga =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

18 februari 2011 20:10

epics är bästa valet för första bootsen! de är lätta att ta av o på och är förlåtande vad gäller passformen, de funkar fint både på nyverkad hov och i slutet av perioden =)
man kan oxå lägga i en pad när hoven är nyverkad, om bootsen skulle vara aningen för stora just då.
Glove är jättetrevliga och har inga spännen men de kräver extremt nogrann måttning och passform då det bara skiljer 3mm mellan storlekarna!

 
ylle

ylle

19 februari 2011 09:07

De kunde ju inte ha valt en bättre teammedlem!!!

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Kicki

19 februari 2011 10:10

hohoh nåja, det finns väl de som sätter sina boots på mkt hårdare prov än jag...men de vill ju ha feedback från alla typer av ryttare o hästar, gubben o jag tillhör väl rullatorligan då =)

 
Ann

Ann

19 februari 2011 13:08

Men va kul!
Håller med Ylle, de kunde inte valt någon bättre! :)
Hoppas de tar det lugnt på vägen till stallet för det hjälper ju tyvärr inte om bara du gör det... :(

kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kicki

19 februari 2011 14:02

uppenbarligen gör inte alla det...

 
Viveca

Viveca

20 februari 2011 11:19

Vad roligt! Hoppas du får testa en massa nya spännande saker:) Funderar som sagt på boots. Nu i vinter hade det ju varit bra att kunna brodda. Men än så länge så har hon inte ömmat eller slitit för mycket när det är barmark. Fast vi har ju inte varit så jätteigång heller. Jag kommer kanske med litet frågor framöver jag med. Kanske blir det till sommarn när hästarna blivit lite billigare i drift för övrigt (det har varit lite mycket utgifter nu). Enligt hovis så verkar hovarna ha vuxit färdigt nu så då känns det ju mer ok att investera i boots. Är lite orolig att de ska fastna i geggan i skogen bara efter att hört en del skräckhistorier. Vill ju inte kasta pengarna i sjön. Oj, vilken lång och rörig kommentar;) Kram på dig!

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kicki

20 februari 2011 13:02

är bootsen väl utpassade ska det inte vara några problem med varken lera eller vatten =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards