Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

Lördagens bildbomb!

Av Kicki - 12 februari 2011 14:37

Idag hängde gubben o jag på Ullis o hennes döttrar ut på en ridtur i det fantastiska vädret!! så här kommer en hel massa bilder, inte så varierade kanske men det är svårt att välja   

 

          

helt otroligt vackert!

 

   

Ullis längst fram på Megamix, i mitten Ida på Fighter och längst bak Alva på Memory.

 

jag roade mig med att kasta upp kameran och fota bakom mig medan vi red:

       

den här bilden blev ganska cool! man ser bara ett ekipage, men tittar man en gång till syns skuggorna av tre! plus den konstiga skuggan av fotografen.

 

 

och så till dagens bästa bild:   

   

hur ofta lyckas man att ta ett kort ur den här vinkeln?? 

 

 

Bettan fick sig en liten tömkörningspromenad.

  

 

 

avslutar med en bild på vår duktiga plogkille som håller parkeringen så fin!

  

hmm..inte för att man ser honom så bra, men maskinen!

 

L8er /K

 
 
Sarah

Sarah

12 februari 2011 16:18

Härliga bilder! :)

http://starlet83.bloggplatsen.se

Kicki

12 februari 2011 16:21

tack =)

 
Kim

Kim

12 februari 2011 17:42

Så vacker natur och toppen väder, inget dumt liv du har!
Roligt att få sällskap ut ibland också.
Fotot på hans bak...det ser ut som om du stod uppe på honom och fotade långt neråt ;-)
kram

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

12 februari 2011 18:01

hehe ja jag satt ju på honom och höll upp mobilen på rak arm o tryckte av..men jag hade ju liksom vinklat ner den för mycket

 
Carin

Carin

12 februari 2011 21:24

WHIIIIIHOOOOO *klappa-klappa* HÄRLIGT! Vilket väder! Vintern från sin absolut bästa sida! Ni ser ut att ha haft en UNDERBAR tur!

Kramen//C

http://ekbladet.bloggplatsen.se/.bloggplatsen.se

Kicki

12 februari 2011 21:25

ja det var suveränt fint!

 
Gitte

Gitte

12 februari 2011 22:05

Härliga bilder och härlig dag. Fler sådana tack :)

http://www.nissebus.bloggagratis.se

Kicki

13 februari 2011 09:04

mm sådana dgar kan inte bli för många =)

 
Viveca

Viveca

12 februari 2011 23:57

Härliga bilder. Idag var det perfekt ridväder här med, tyvärr är en bandagerad och en förkyld med nackspärr. Hoppas nästa vecka blir lika fin:-)

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kicki

13 februari 2011 09:03

jag är glad jag hann med en tur...för nu verkar förkylningsmonstret ha attackerat mig oxå..=(

 
Stina

Stina

13 februari 2011 06:44

En riktig underbar vintertur ! Härliga bilder !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

13 februari 2011 09:02

ja riktigt härligt!

 
Ann

Ann

14 februari 2011 08:05

Vilken härlig dag du verkar ha haft! :)
Vintern är så vacker!
Och den bilden på en häst med ryttare och flera skuggor var verkligen häftig!
kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kicki

14 februari 2011 09:28

ja det var verkligen härligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards