Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Fynd

Av Kicki - 2 februari 2011 09:14

Igår fyndade jag verkligen i skräpvagnen på jobbet!!

  

en HellyHansen jacka!! helt fräsch och alldeles tillräckligt stor    

jag är fortfarande lite paff att ingen hunnit lägga vantarna på den tidigare!

 

 

Igår när jag var till stallet så slängde jag upp kameran för att plåta Bettan i himmelriket....

gissa vem som satte näsan framför kameran?

  

 tror herrn blev lite avis   

 

 

Häromkvällen sydde jag ett kuddöverdrag i fleece (begagnad filt från jobbet) som jag drog över en platt gammal kudde jag hade i garderoben.

  

det gillas av kisse! hon ligger hellre där än i den fårskinnstäckta fåtöljen brevid. 

 

nu är min bil klar att hämtas i Uppsala. ska fara dit imorgon med mammsen...

idag kommer hon o hämtar flygplanet för pappa ska lämna sin bil på verkstad.

jag som nästan vant mig vid att susa runt i det där monstret....

 

nu frulle!

kram/K

 
 
Ann

Ann

2 februari 2011 09:57

Sån fyndvagn vill jag också ha! :)
Hoppas det går bra att hämta bilen.
Du syr och står i... mina kissar får nöja sig med att jag lägger fleecefiltar lite här och där och så har de fått ärva några fårskinnsfällar..!

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kicki

2 februari 2011 09:59

för det mesta är det ju bara just skräp i den där vagnen...gamla gardiner o dukar o slitna tshirts o sådant. men dethär var ett riktigt kap!

 
Mia

Mia

2 februari 2011 14:10

Vilket fynd!! Såg ju urmysig ut!!

http://blackbenbeauty.bloggplatsen.se

Kicki

2 februari 2011 22:44

jepp den kommer bli en riktig stallfavvo!

 
Kim

Kim

2 februari 2011 17:31

En Helly Hansen är aldrig fel, bra kap!

Det är verkligen himmelen för vilken liten mat glad Shettis som helst!!

Oj va den katten kommer bli bortskämd ;-))

Håller tummarna för att allt blir bra med bilen!
kram

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

2 februari 2011 22:45

hehe ja det såg för härligt ut när hon stog i den där högen! man kan ju kanske tro hon är smällfet men det är hon inte!

 
Viveca

Viveca

2 februari 2011 18:16

Bra med en fyndvagn särskilt för dig som är så händig och kan fixa till nya grejor av gamla. Hade gärna legat på en fleecekudde med, ser skönt ut:)

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kicki

2 februari 2011 22:46

ja hon gillar den skarpt! det är inte nödigt att köpa dyra designade grejer alla gånger =)

 
Stina

Stina

3 februari 2011 17:58

Vilket fynd !!!! Härligt !

Jag skulle behöva dig nu. Herr V hade sönder ett transportskydd idag *muttrar* och jag måste laga eländet .... eller köpa nya ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

4 februari 2011 11:01

hehe känner jag dig rätt så blir det nya!!

 
Stina

Stina

4 februari 2011 18:24

Ja, vad ska jag göra då när du bor så långt bort ???? ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards