Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

planbyte

Av Kicki - 4 januari 2011 09:36

Idag hade jag tänkt åka till stallet i hyfsad tid o rida.

men jag känner mig trött o stel i kroppen.

ute är det 14minusgrader och all lust att gå ut har runnit av mig.

 

Jag stannar hemma o syr istället.

fast allra helst skulle jag vilja krypa ner i sängen o sova igen.

 

imorgon blir en intensivare dag istället, får samla ork till den.

ska till norrtälje för läkarbesök, patientkontoret, apoteket, Lindex (behöver verkligen en ny BH eller två) och Rusta. o kanske ska man hoppa in på willys för att se om de har nån liten billig julskinka....känner att jag är inte klar med julskinke ätandet för iår...

och på hemväg hoppas jag hinner stanna i stallet o mata gubben.

 

fiskbebborna mår fint föressten! 7 stycken räknade jag in häromdagen!

ingen av de andra större fiskarna verkar visa ngt intresse för dem så förhoppningsvis så klarar några sig!

  

 

tjao för nu /K 

 
 
Stina

Stina

4 januari 2011 10:43

Hejja fiskbebisarna =))

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

4 januari 2011 10:46

yeeeeey!

 
Ann

Ann

4 januari 2011 14:20

Själv har jag fått en liten svacka på hästeriet överhuvudtaget nu...
Känns inte alls kul...

Säger som Stina: hejja fiskbebbarna! :)

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kicki

4 januari 2011 14:38

asch, det kommer å går, o med så mkt onödigt jobb som du haft senaste tiden är det klart att det känns blä det mesta!

 
Ingen bild

Mia

4 januari 2011 18:26

Hahaha vadå inte klar med julskinkan för i år.. Du har ju rätt lång tid kvar på året så go for it :D

Kicki

4 januari 2011 19:48

sant...man ska ju faktiskt äta julskinka åtminstone en gång till iår hehe

 
Ingen bild

Rose-Marie

4 januari 2011 18:37

Hej! Vi känner inte varandra du och jag men min dotter rider på syninge ridskola där du har dina hästar. Jag hittade till din blogg mest av en slump och det kändes lite som att jag borde säga "hej" eller nåt och inte bara "tjuvläsa" ;) Min dotter var med på Halloweenhoppningen precis som du och efter att dottern hoppat så tog jag ett foto på henne och i bakgrunden är du och din fina islänning med, blev därför lite full i skratt när jag förstod att det var just din blogg jag hittat till :) Trevlig blogg har du i a f och jättefina hästar! Hälsn Rose-Marie

Kicki

4 januari 2011 19:47

alltid trevligt när nån kikar in o sätter ett avtryck! välkommen åter =)

 
Carin

Carin

4 januari 2011 22:06

WHIIIII! Hejja bebbarna här med! Ja, nu längtar vi till våren mer än någonsin. Hoppas du hinner med allt i morgon, det verkade fullspäckat ;-)

Kramen/C

http://ekbladet.bloggplatsen.se

Kicki

4 januari 2011 22:23

jepp, det måste hinnas med. sen ska jag ju jobba 15-19....önskar det vore såhärdags imorgon kväll NU...

 
Viveca

Viveca

4 januari 2011 23:36

Ibland måste man göra annat i livet med än hästarna. Att bara vara eller pyssla är skönt det med. Kul att fiskbebborna tar sig:)

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

 
Ann

Ann

6 januari 2011 08:12

Hoppas det gick bra igår!
kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards