Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 11 november 2010

Seg dag

Av Kicki - 11 november 2010 11:59

Jag kommer mig inte för ngt idag känner jag.

sovmorgon blev det eftersom jag stannade kvar vid tvn till efter 00 inatt.

 

kom inte ur sängen förrn strax före tio och åt frukost 11.15

gillar inte såna här dagar.

 

skulle behöva handla lite och egentligen hade jag ju planerat att åka till stallet o rida.

men jag har ändå ingen lust.

jag sitter fast.

som riktigt seg kola i en ryamatta.

 

imorgon ska jag följa med mamma till Barkarby. vi ska möta upp min moster o hennes barnbarn från gotland för att handla på ikea. moster har byggt sig ett litet hus o ska nu handla möbler. de åker hem till gotland på lördagmorgon igen.

o det ska bli regnväder imorgon iallfall så nån ridtur lockar inte då.

 

äh...jag får se vad jag får lust med.

man kunde ju önska att nåt hästprylpaket ramlade in oxå...men posten har redan varit här. tror inte att citymail har nån sån avi med sig.

då hade jag varit "tvungen" att åka ner till Ica o hämta paket, o då kunde jag ju lika gärna åka till stallet oxå.

men...jag lär nog bli sittande här idag.

känner det på mig.

 

mittåt.

 

   /K

 

 
 
Stina

Stina

11 november 2010 12:51

Sådana dagar är hemska, jag drabbas oxå av dom ibland =(

Hoppas du tar dig ur det och kommer igång varefter dagen går.
Kram !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kicki

11 november 2010 13:00

näh...jag blir nog sittande här...

 
Kim

Kim

11 november 2010 19:30

Känner igen mej...
Men ibland tycker jag det ändå kan kännas rätt att allt känns "fel" en dag och då inte göra något alls.
Gud va det lät rörigt ;-))
Jag behöver åka ner till botten ibland för att kunna göra ett ordentligt avstamp och få ny energi igen.

Kram på dej och i morgon har du en helt ny oanvänd dag att fylla med saker :-)

http://varmt.bloggplatsen.se

Kicki

11 november 2010 19:45

Botten är jag alltför välbekant med. det här är inte botten...bara segt o ovilligt.
men men...inte mkt att göra åt nu.

 
Carin

Carin

11 november 2010 20:42

Fråga mig :-) Vet exakt hur det är! Om 1 1/2 månad vänder det och blir ljusare igen :D Så tänker jag just nu ivf. Bit ihop, tillåt dig att ta en pausdag emellanåt och passa på att slappa! *Styrkekramar*

http://ekbladet.bloggplatsen.se

Kicki

11 november 2010 21:10

tack

 
Ann

Ann

11 november 2010 21:16

Sådana dagar har vi nog alla ibland, men imorgon är en annan dag och den blir bättre, eller hur!?
kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

 
Ann

Ann

11 november 2010 21:16

och du, IKEA är kul! :)

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

 
Carin

Carin

11 november 2010 22:48

I am an IKEAoholic... Men andra har inte tid med nöe, inte! ;-)

http://ekbladet.bloggplatsen.se

 
ylle

ylle

12 november 2010 07:54

Såna där seg-kola-dagar har vi nog alla. Det är viktigt att inte gå under av sitt dåliga samvete då, slappa på bara!!!

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards