Kickis Blogg

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

YEEEEEEY

Av Kicki - 12 augusti 2010 14:24

Nu har man handlat   

startade på lindex, hittade två bhar, den ena på rea!

på Åhlens köpte jag mig en duo-kajal, silverfox från viva la diva, me löööööv that one.

och så den efterlängtade mascaran

   Falsies från Maybelline. Har inte hunnit testa den men jag tror på den hehe. älskar maybellines mascaror. brukar använda Collosal tillsammans med Stilletto   

 

På ÖB fyndade jag ett par hinkar, hästgodis, hamstermat och ett par shortchaps. och vit eltejp som jag ska ha att märka hinkar o annat med i stallet.

 

På Blomsterlandet gjorde jag äntligen av med mitt 200kr presentkort som jag haft i två år eller så !

det blev 4 st höstastrar till balkongen,  2 krukor i rosa till sovrummet och en sån här:

 en Tilandsia, Väktaren i tornet.

för den är ju ROSA! även den till sovrummet.

 

Sista stoppet var Willys. mamma skulle ju veckohandla. jag passade på att köpa cheesedip för de hade najsprajs, 2 för 26kr. jag tog 4 burkar hehe. nu har jag ostgegga till många tacoveckor   

Nå, det blev ju lite annat käk oxå.

 

vi köpte jordgubbar oxå, har just mumsat i mig hälften med lite glass o chokladsås. mumma.

nu e jag faktiskt trötter...

 

bilmecken har inte hörts av    

jag vill ju ha min bil nuuuuu

jag vill åka till mina pållar ju!!

men jag får väl trösta mig med hinkarna...måste bara bestämma mig för vad jag ska skriva på dem med tejpen....

beslut beslut....

 

just fan...måste  besluta vad jag ska ha till middag oxå.

hmm...blir nog en kotlett med champinjoner...på ngt vis.

 

ne nu måste jag gå å plocka lite med mina grejor

 

tjenixen

 
 
Ingen bild

lisa

12 augusti 2010 17:04

wow, vikken shopping, niiiice :D
hoppas grejen blir klar snart,
så du kommer till dina pållar ;)
kraaaaaaaaaaaaaam

 
Ingen bild

gissa vem

12 augusti 2010 22:17

Jaha, nu har jag hittat hit med. Skoj med en ny hemsida där du bloggar... jag får titta in då o då och kolla läget :D

 
KeyYo

KeyYo

13 augusti 2010 11:54

jag älskar den där lila mascaran!


~ Kika in på bloggen och kommentera väldigt gärna något inlägg och gör mig jätteglad!~

http://keyyo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 april 2015 11:21

I förra veckan var jag med Marika o tjejerna på shoppingrunda till Horze, Hööks och Börjes. Köpte mig ett par nya stigbyglar, Compositi Reflex.    Har varit sugen att testa såna eftersom jag har ett knä som gnäller till o från. De är ordentligt ...

Av Kicki - 17 mars 2015 14:51

Ledig dag och härligt väder betyder givetvis hästmys. Idag i sällskap av Cecilia som även hon var ledig      Först provade vi hennes nyinköpta sadel på Shess. Jag sadlade på Bullegulle och så tog vi en lufstur i skogen tillsammans.   Nu så ...

Av Kicki - 9 mars 2015 20:40

Inledde dagen, denna härligt vårliga dag, med en mysig tur i solskenet tillsammans med Marika och Mozart.       Vi bara myste av värmen och de isfria vägarna, pyssel o gos med hästarna . Man dröjde sig kvar i stallet bara för att man ville s...

Av Kicki - 8 mars 2015 15:47

....lyckas man liksom inte alls med bilderna....De flesta jag tog idag "råkade" bli i motljus eller annat skrutt. Men de inte allt för katastrofala får väl bilda ett inlägg här iallafall...   Idag småpysslade jag lite ihop med Julia. Eftersom d...

Av Kicki - 5 mars 2015 14:35

Strålande härligt väder idag!   Den typ huvudlösa Bulle har börjat fälla en aning.    Men varje vår ställer jag mig frågan: varför släpper alltid det vita först??  Har aldrig lyckats ta reda på svaret på den frågan men många bekräftar att det...

Medlem i Team Easyboot

 

 

      

 

Vinur frá Götu *1985*

          

Tinky *1997* (min bonushäst)

  

 

Scuzzies A tiqne "Sessa"

 

Easycare.inc - Easyboot

  

 

Varför barfota?

 (En kort artikel på engelska)

Barfotalänkar

EASYBOOTS i Sverige

Foder o annat matnyttigt

Hästsport o sånt

Andra Bloggar

Senaste inläggen

Arkivet

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards